niedziela, 21 lutego 2016

Lech Wałęsa a współpraca z SB


Z dedykacją dla polskiego bohatera, który w pojedynkę odnowił oblicze ziemi, tej ziemi

"Więc Lucyfer rzekł do mnie:
- Pogadajmy spokojnie
Hej chłopaku, jak chcesz dźwignąć swój los? Nawet głupi ci mówi, nie podskoczysz królowi. Lepiej ze mną nabijaj swój trzos. Chodźmy razem więc w drogę, będziesz mówił o Bogu. Ja ci zrobię fantastyczny PR (piar). Kiedy trzeba się schowam, kiedy trzeba zachowam. Jestem Lucy, a ty będziesz big star.
Popatrz jak tu jest pięknie, już czekają dziewczęta. Mówią słodko, wielbimy dziś cię. Moja trawa zielona, kokainy ramiona. Mogą pomóc jeśli będzie ci źle.
Me królestwo jest wielkie, to co ludzkie jest piękne. Możesz mówić, że Bóg to twój dar. Mocno ściśnij me dłonie i pamiętaj o żonie, ja ci zrobię fantastyczny PR
Mój alkohol ma power, na twe smutki i żale. Teraz dobrze to czujesz i wiesz. Nawet Jezus pił wino, więc się napij z dziewczyną. A po kłótni najlepszy jest seks.
Patrz kobiety cię pragną, coraz mocniej cię łakną. Jesteś królem dziś większym niż Bóg. Ja to wszystko sprawiłem, ja ci dałem tę siłę. Teraz chłopcze, czas spłacić swój dług.
Teraz należysz do mnie, ja cię srodze upodlę. Możesz mówić, ze Bóg to twój wódz. Będziesz taplał się w błocie, kiedy trzeba pomogę, ale potem upodlę cię znów.
- Lucy, ja już nie mogę, wolę chyba być z Bogiem.
Czemu na mnie uparłeś tak się ?!
- Nie wymiękaj dziecino, jesteś moją ptaszyną. Będę z tobą na dobre i złe. Jestem najlepszym kumplem.
Posmutniałeś okrutnie :-(
Ja zachcianki, potrzeby twe znam. Powiedz czy chcesz do baru, czy do konfesjonału. Jeśli trzeba zaprowadzę cię tam.
Chodźmy razem więc w drogę, będziesz mówił o Bogu.
Ja ci zrobię fantastyczny PR
Kiedy trzeba się schowam, kiedy trzeba zachowam.
Jestem Lucyfer a ty będziesz big star "
                                                                                             T.Love - Lucy phere

https://youtu.be/_sUrkn9ztAg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz